Starbucks + bio

2010-05-26 kl 23:52:50
Gårdagen var trevlig. Åt god mat hos Sofies familj, chicken fried rice, väldigt trevligt! Efter det åkte vi till Starbucks, jag tog det vanliga för jag lyckas aldrig variera mig - tall vanilla latte. Sen köpte jag även ett mini Starbucks card, har planerat att göra det länge. Har däremot inte sett minikorten på caféerna, så hade tänkt beställa från nätet, men på nätet är det minsta man kan ladda med $25, och det känns lite mastigt. Nu kunde jag ladda med $10 så det gjorde jag! Kortet betalar man sedan med när man köper ngt på Starbucks, och så är det även ett system där man samlar poäng och får lite syrups gratis och sånt där, så det hoppas jag lönar sig.

På bion skaffade jag också ett medlemskort, och vi hade ju väldigt tur att det var tisdag också för vi kunde köpa båda biljetterna på Sofies medlemskort (innan jag fixat mitt) för bara $6 styck! Det gillas. Vi köpte även en stooor popcorn och delade på, inte för att vi direkt åt så mycket ur den, plus att vi saltade lite för mycket kanske, men det blev bra någonstans i mitten. Vi såg MacGruber, en actionkomedi och lite parodi på MacGyver. Den var väl rolig men lite för mycket på vissa ställen. Men man börjar ha sett det mesta som visas på bio nu känner jag, iaf det jag vill se.


Min lunch igår, sandwich w turkey + swiss cheese. Och mitt favoritlättmargarin!


A
http://aldreboendesms.blogg.se/
2010-05-28 kl 08:54:36

Den smörgåsen ser yummy ut.


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: