Oh, rain!

2010-09-29 kl 22:25:14
Idag har jag hunnit med mycket ändå. Skönt är det ute också, förutom att det hällregnar då, men det har varit runt 16-18 grader idag - SÅ GÖTT! Har gått i jeans och tjocktröja och åååh vad nice det är, har nästan frusit ändå.

Efter att ha kikat på lite hotell och flyg imorse (åh, vi kör en cliffhanger här och jag avslöjar inget än) och Skypat med mamma, så körde jag iväg till Short Pump och bytte ett par gamla jeans på Hollister. Har aldrig använt dem och när jag skulle ta på mig dem igår så var de typ små och inte ens snygga. Så jag fick tillbaka 50 dollar för det, trevligt! Tog mig även till Hot Topic för att leta Halloweenkostym, men inget napp där inte. Men jag gillar inte Hot Topic som ligger i Short Pump, och bestämde mig för att om jag hinner så drar jag iväg till Virginia Commons Center också. Sagt och gjort, det hann jag med. Även om man inte såg så mycket på vägen för ja, det regnar ganska mycket idag. Hot Topic i Commons Center var trevligare, men hade ändå ingen rolig klänning. Blah. Aja, tur att jag, Sara och Sofie ska dra till Party City imorgon kväll och vraka bland massor av kostymer! Förhoppningsvis hittar man något kul.

Nu ska jag snart köra iväg Britney till art class, igen i regnet. Ska hämta upp en kompis till henne på vägen dit också så det tar sin lilla tid. Men alla ungar sitter och glor på tv nu så det är lugnt här... Så länge de får sitta och slappa lite och man inte tjatar på dem så. Åh ja.


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: