What am I doing here?

2010-09-18 kl 00:16:32
Ibland undrar jag vad jag gör här egentligen. Både idag och igår så kom Britney och Tom hem vid 2:30 som vanligt, och redan klockan tre så är båda ute ur huset och iväg hos kompisar. Så då har jag en halvtimme ledig tills Pete kommer hem, och han vill ju bara sitta och spela Xbox så det är ju inte att mycket göra då heller. Sen kommer Tom och Britney hem vid 5:30 (både igår och idag), och idag kom till och med Drew hem innan dess. Så min jobbtid har bestått av att bara ligga i sängen och läsa bok, lagom jobbigt. Men det är jävligt skönt eftersom jag som sagt känner mig lite halvsjuk. Idag har jag inte ont i halsen däremot så det är skönt, men jag känner mig fortfarande förbannat trött, sliten och snorig. När jag väl är uppe och gör grejer är det okej, men att typ gå upp från sängen när man läser för att svara i telefonen eller liknande, det känns jobbigt.

Idag tog Drew in min bil på service, bytte olja osv. Det betydde inte att jag var billös, nä istället så fick jag köra hans fina Volvo SUV. Det var ganska trevligt det! Tog mig en tur till Hair Cuttery och klippte håret, $17 inklusive dricks - att toppa håret för 120kr är mycket trevligt. Bra känns det också, så jag är nöjd! Behövde det verkligen så slitet som det blivit sen jag klippte det sist (i april).


Stor skillnad? Nej - asbra!

sofie
http://aupairsofie.blogg.se/
2010-09-18 kl 02:18:10

ser ju skitbra ut :D

Anonym
2010-09-18 kl 09:47:02

Snyggt hår!! Perfekt uppfräschat utan att förstöra någonting :)

Maja
http://hypocrite.blogg.se/
2010-09-19 kl 10:06:59

långt det börjar bli! och du har så fina lockar, är väldigt avis :P

Maja
http://hypocrite.blogg.se/
2010-09-19 kl 21:00:34

sv: jag har försökt det, men det blir bara extremt fluffigt, fult och trassligt! >__<



haha tack så mycket :D jag är nöjd med den. saknar tavlor bara för det har inte kommit upp än.

Christian
http://youtube.com/disneychannelse
2010-09-20 kl 15:03:39

Hej Louise,



Jag heter Christian och jobbar på uppdrag av Disney Channel. Jag skulle vilja komma i kontakt med dig för att diskutera ett samarbete jag tror du skulle vara intresserad av. Hittade tyvärr ingen E-mail adress till dig så skicka mig gärna ett mail på [email protected] så kan vi fortsätta diskussionen där.



Vänligen,


Christian



Pronto för Disney Channel

Maja
http://hypocrite.blogg.se/
2010-09-20 kl 20:59:25

haha vad är det för kommentar du fått? xD


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: