The Big Dipper

2011-02-07 kl 01:08:11
Tror jag börjar bli hungrig. Inte blir det bättre av att Pizza Hut har reklam hela jävla tiden för deras Big Dipper Pizza. Snart tar jag telefonen och beställer en alltså, det ser så jäkla gott ut. Eller så tar jag bara och klickar på den där knappen där det står "Order now"...

Seriöst, hela tiden med reklamen, jag skojar inte. Sen jag började skriva det här inlägget (som inte alls är speciellt långt), så har Pizza Hut varit med 3 ggr.

Ge mig...

Sofia
http://sofiaaupair.blogg.se/
2011-02-07 kl 16:24:18

Svar: Men min cluster-tant säger att man ska skriva ut dom från internet.

Sofia
http://sofiaaupair.blogg.se/
2011-02-07 kl 20:10:01

Svar: Hon säger att vi ska göra så. Du kan ju liksom lika gärna undvika det även om du får hem ett papper. Men om du inte betalar så kommer man troligen få problem att komma in i landet igen. Så det känns ju som om man vill betala taxen. Men konstigt att din cluster-tant inte sagt något? Men du har väl fått mailet från au pair in america i alla fall?


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: