Lies, lies, lies

2011-01-20 kl 23:18:28
Tom kommer in 2 minuter innan de ska åka iväg till basketträningen.
Tom: I'm starving!
Me: I asked you like 10 minutes ago if you wanted something to eat.
Tom: No you didn't!
*Drew skrattar lite*
Tom: What are you laughing at!? It's true, she never asked!!!
Drew: Ok ok. Do you want a banana?
Tom: No! *suckar*
Me: A granola bar?
Tom: Nooo! *sparkar på dörren*

Jag förstår inte hur man alltid ska hålla på att ljuga ihop massa grejer och allt..? Jag frågade ju när han kom hem 10 minuter tidigare om han faktiskt ville ha ngt litet att äta innan han åkte, men då sa han bara nej, inte nu.

Igår var det likadant. "Köpte du bacon? Du lovade att du skulle göra bacon idag om jag duschade igår!" Nej någon sån deal gjorde jag inte... men okej. Är alla barn såhär??

Lylv
http://lylv.blogg.se/
2011-01-21 kl 18:10:43

I hope not...

E
2011-01-24 kl 21:24:35

Hur gamla är barnen du tar hand om? Pojke, flicka?



En annan sak, hade du en bra jul och nyår?



Om man har tänka på att åka som au-pair i flera år, men har inte riktigt bestämt när man vill åka. Vad tycker du? Ska man åka då? Våga ta steget?


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: