NYC here I come!

2011-01-20 kl 01:17:36
Nu till helgen ska jag och Sofia åka till New York! Hon fyller 21 så vi drar dit för att fira lite! Lite lyx med att Sofias värdfamilj betalar ett väldigt nice hotell också. Dock bara för en natt, men vad gör det, vi ska få ha kul och festa i NYC!

Imorgon kväll drar jag upp till Sofia i DC, och på lördag morgon tar vi bussen från Chinatown i DC kl 8. Beräknas vara framme i New York runt lunch. Så får vi turista lite på dagen, ha kul på kvällen, sova bort inte allt för mycket av söndagen, och turista lite till. Vi åker hem runt 5 på söndagseftermiddagen. Sen älskar jag att jag inte börjar jobba förrän 2:30 heller som vanligt, så jag sover hos Sofia tills på måndag. Tror det blir en bra helg det här!

Någonstans här ska vi bo. Mitt på Times Square!

ellen
2011-01-20 kl 13:18:13

NÄÄ SLUTA JAG VILL OCKSÅ TILL NYC!!!

Sofia
http://sofiaaupair.blogg.se/
2011-01-21 kl 16:37:35

Det kommer bli såååå kul! :D


Kommentera här:


Namn:
Spara info?

E-postadress: (bara jag som ser)


Din blogg/hemsida:


Kommentar:



Totalt 389 dagar i USA

Lokal tid i Richmond:


Vädret i Richmond: